Ännu en dag i Borås

Vi kom till Borås igår runt 8 tiden. Jag hade då kört hela natten och tyckte att det gått ganska bra ändå. Det va lite tröft ett tag vid 3 men annars helt OK.

Tyvärr så fick en del djur sätta livet till under vår resa neråt. 1 fågel, 1 Fladdermus som flög in i framrutan samt 1 Räv. Värst var så klart räven men tur att det va en sådan istället för en älg som vi såg flera av.

Hem åker jag nog på dagtid för fler djur vill jag ICKE ha på mitt samvete.

Vi va och hälsa på mamma igår, hon va på ett löjligt bra humör och såg mer än lovligt pigg ut. Det va kul värre! Simpe och Ella fick både kram och puss. Tror både barna och farmor längtat mycket på det.



Far och hans tant kom också förbi och hälsade på. Har nog inet kort innan  på dom ihop men här är ett.



Imorse vaknade vi av att det regnade, det va inte lilla regnfallet som kom heller. Det rann ner från himlen och kom i vågor. Nåt roligt som jag aldrig vart med om innan var att det regnade på ena sidan om huset men inte det andra. Snacka om lokal skur.

Idag handlade vi innan vi åkte hem. Nya ICA maxi var STORT kan jag säga men ganska kul att se. Träffade också en gammal vän Emma som hade handlat med sina barn. Det va kul!

Imoorgon hade jag tänkt se hur det ser ut i knalleland och höra av mig till en del vänner här nee  å se fall dom har tid att träffas.

Sängen ska jag snacka med nu.

Kram
Bengan - Ditt paraply i regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback