Tillbaka i Vardagen

Hej Bullen!

Jag är en kille på....

Närrå.. nu är det läge att komma in i vardagslunken igen. Den man känner till och är van vid. Jag måste säga att det har vart lite konstigt att komma hem till blöjbyten och barnmat å sin egen säng samt tv som man förstår?

Men samtidigt helt underbart! man vet inte hur bra man har det hemma i Sverige förrens man sett hur det funkar i ett annat land. Helt sjukt va vi har kämpat i motvind där nere hela tiden.

Man bokar tider med tolkar som aldrig dyker upp och läkaren säger aldrig nåt utan man måste själv fråga och kan man inte språket och dom ingen engelska samt då att tolkarna aldrig dyker upp.. ja då är det svårt att få reda på nåt. Hela tiden har dom också sagt en sak och gör en annan. Så man blir faktiskt lite mörkrädd.

Jag hittade en rolig grej där nere på flygplatsen i madrid. Naturligtvis köpte jag den eftersom jag aldrig sett den hemma. Och en bild på mig sen i Måndags tror jag....

image216

image217

Ha e
Bengan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har du verkligen fått en fin solbränna. Jag kan tänka mig att det är skönt att vara hemma igen. Men jag är som sagt väldigt tacksam för att du åkte. Jag vet att mamma uppskattar det med och inte minst Kent....Kram kram

2008-04-25 @ 11:39:37
Postat av: sambon

Ni som undrar... Han blev tvungen att åka tillbaka. En annan är kvar här hemma och försöker att inte oroa sig för mycket. Vill ju inte att lillan ska påverkas mer än över att pappa försvann igen. Vi försöker få vardagen att gå. Vissa dagar går bättre än andra må jag säga.

2008-04-29 @ 14:37:14
Postat av: Reidarella

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback