Spanien = Aldrig mer!

Hej mina vänner!

Nu är jag hemma på svensk mark igen efter att ha varit i Spanien i nästan 2 veckor till. Linda & Ella kände igen mig men hon hade tydligen aldrig sett mig så här brunbränd.
Jag har inte direkt solat och jag kan inte säga att det har vart bra väder men solen har synts till ibland.


Mammas utveckling har gått från kritiskt till sitt gamla vanliga jag. Det var e ren fröjd att se hur bra hon mår nu.

Jag ångrar inte att jag åkte ner dit och var med mamma, men samtidigt kommer jag nog aldrig mer sätta  min fot där. Det är ett fint land och så men överallt är det samma samma. Man är så van vid det nu att jag klarar mig. Jag har iofs inte vart i utkanten av stan eller sett nåt av lantlivet där men jag överlever nog.

Känns konstigt att tänka sig att för mindre än 40 timmar sen så snurrade man runt i bil i Las palmas å nu sitter jag här å kollar på Ella när hon leker. Hon känner igen mig i allafall å det känns skönt det!

Var å hälsade på simpe limpe innan vi åkte hem å han vill komma hit idag så vi ska hämta han sen.

Skriver mer senare....

Kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback