Rastlös

Idag har andra känslor tagit över från igår, jag är rastlös. Deen är en miljard myrror som springer upp och ner på mitt trötta högerben. Jag vet inte vad det är som gör att denna hemska känsla hemsöker min kropp men jag hoppas den går över fort!

Jag var igår och handlade en bokhylla. Jag vet att jag sagt att jag inte har pengar och de thar jag fortfarande inte men Linda och jag har ju var sitt sparkonto där vi har lite pengar fall vi skulle absolut behöva det. Inte mycket men lite grann... så när vi hittade en billy igår för 150 kr kunde vi inte låta bli. ska bli skönt att få bort böckerna från vardagsrummet... det var väl mest därför vi köpte en sådan. Vi måste hitta ställen att förvara alla våra grejer. Är så less på att det ser så smockat ut överallt!

Det är jobbigt att vara på jobbet igen också. Har man vart hemma en vecka med ella så blir det ju lite abstinens när man inte får se henne hela tiden! Denna lilla undebara oskyldiga varelse som alltid kan få en att le. UNderligt egentligen. Att man kan känna så för en så liten krabat!

Jaghar ju som jag tidigare sagt också börjat åka buss till jobbet. Det var faktiskt inte så illa som jag trodde. Bussen har ju nya turer nu och hör å häpna men den stannar precis utanför jobbet? kan det bli bättre? jag tror inte det. Sen har jag kommit på den briljanta idén att bli lite med kulturell på vägen. Så nu har jag med mig min MP3 full laddad med ljudböcker! framför allt Camilla Läckberg just nu! Hon är himla bra författare faktiskt!

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Prattlingpastorswife

Excellent site. It was pleasant to me.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback