Kärlek!

Man kan ha kärlek till många personer eller saker på olika vis. Jag har så klart kärlek till mina barn, min sambo, Min familj med mamma, syster, pappa osv. Jag har också kärlek till mina vänner. Nåt man är dålig på är att faktiskt säga till sina vänner att man älskar dom, varför ska det vara så svårt? särskilt för oss män till andra män tror jag det tar emot. Det har kanske nåt med Gay fobi eller nåt att göra.
Jag ska verkligen och har tidigare försökt att säga det till mina vänner. Men nu ska jag göra ett nytt försök!

Det finns även kärlek till saker. Jag är ju ett enormt fan av TV, DVD, Mobiler framför allt! och allt annat jox jag kan komma på. Men på senare tid har jag även mer eller mindre blivit besatt av detta!

image86image87image88

Boss Selection har jag redan men dom 2 andra vill jag ha, och sedan nån kromad variant av Boss In motion.

Vad finns det mer för kärlek?

jag får fundera på den ett tag... eller så kan ni göra inlägg så kan jag ta upp det! bra idé säger jag!
Jag tar upp eran vinkling och sedan min... coolt!

Jag har också idag börjat bli ordentligt förkyld... igen! jag är hopplös detta året med det verkar det som. Men jag vill inte vara sjuk! Det är ju bara så jobbigt och man blir alldeles matt å ynklig, i allafall jag för jag är man... å då blir man det har jag hört.. hahah
När man sitter på jobbet är det lite jobbigt det där när man börjar bli sjuk, jobbar man med rösten så anstränger man den ju extra mycket hela tiden. Vilket då gör att man lätt blir hes som en tok. än har inte detta fenomen hänt denna gången men det kommer säkert.

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: H-F

Tack så mycket (: Jag ska se till att ha minst VG på det där rackarns provet. Jaghoppas ju på MVG också, eftersom det är så barnslig enkelt d; Men man vet aldrig (;
På tal om det här med att säga till de som betyder allt för en att de verkligen gör det, är för mig något av det svåraste jag vet. Men jag över mig, och jag blir faktikt bättre och bättre på det hela tiden (: Det kan ju vara nått litet, ett sms eller nått sånt, till en början. ^^ Sen finns det egenkärlek också, och kärlek till djur. Vad jag kan komma på iaf (; Ha det bra !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback