HH = Höst & Helg

Idag när jag åkte hem från svärmor så slog det mig vad vackert det faktiskt är ute just nu! Färgerna skiftar i oändligt många färger och det är en fräch doft som ligger över landet just nu!
Jag kommer nu stänga sommarkapitlet och öppna höst kapitlet i livets bok 2007, visst låter jag djup nu? Men saken är den att jag känner mig ganska väl till mods idag. Jag känner kmig harmonisk. Skönt!

Jag var på svärfars begravning igår.. kanske är det just det att det är avslutat som gör att jag känner mig tillfreds lite mer. Men jag tror inte det. Jag var och såg honom i kistan. Jag hade förberett mig på det värsta men jag hade aldrig kunnat föreställa mig hur det faktiskt var! jag ångrar det inte men det var fruktansvärt jobbigt!

I helgen ska jag ut med Viktop gänget, faan vilket parteii!! men det får ni höra om efteråt. Det kommer ett gäng hem till mig inna vi ska ut! lajbans säger jag!

vad händer annars... ja jag vet inte. jag försöker komma på saker att skriva men har faan inte en susning om va det skulle vara... Nu drar jag till Pär & Linda en sväng men innan det ska jag fylla på Glykol i bilen... roligt vetande på hög nivå!

TRevlig Helg å sköt om er i trafiken!

Kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback