Fika å klippning

Idag har jag gjort ganska mycket... i allafall saker som har tagit en hel del tid. Va på stan från 12-16 nästan och hann med att fika med Anna och hennes mamma, testa kläder till Linda inför begravningen på Torsdag, hittade ett par jeans och klippte mig.

Efter jag kom hem så kom det direkt en tjej som heter malin från lindas gamla jobb å fikade och även en granne vi har som jobbat med dom och Linda & Pär. Simpe har vi hämtat så han sover som en björn uppe nu.

Ganska mycket med andra ord. Jag har dessutom snackat med polisen idag så jag ska in på förhör inom kort om misshandeln 1 Juni. Inte en dag för sent om jag får säga det själv!

Jeansen förresten... såååå snygga. mörkt mörkt blå med en stänk av guld som dom glimmrar i i ljuset! snyggt som attans och kommer bäras första gången på Lördag!

Bild på klippningen nedan!

image101

Kram mina vänner!
Bengan

Kommentarer
Postat av: H-F

tjoho.
Jag har nog inte vägarna förbi där så ofta, men kanske nån gång om jag ska till lager eller så d;
Hur har du det nu ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback