TV 4

Jag var faktiskt ute en kort sväng med Röda Korset igår i alla fall. Men ingen alkohol för mig.. istället drog jag i mig 1 pepsi & 1 7UP, men det var faktiskt precis lika gott det.

Var ute en sväng idag med Pär, Ronja, Linda och Simon. Ungarna gunga och åkte linbana som dom aldrig gjort annat och nu har Simpe åkte med Pär å dom till Hans föäldrar.

Idag känner jag inte för nånting, vill dra nåt gammalt över mig och sätta mig i ett hörn å sitta där tills jag bara måste göra nåt annat vilket då skulle vara å gå till jobbet imorron. Ska även vara skademarkör med Röda korset imorron i Ånn, räddningtjänsten i Åre ska nån övning. Får se vad det kan vara för kul. Det får ni reda på imorron.

Idag kommer ju postkodlotteriet till stan å filmar så ev åker vi ner å kikar på det. Det är ju ändå 43 miljoner som ska delas ut. Kan bli lite kul!

Faan det känns inte som om jag delar med mig av vettiga saker nu för tiden. Bara en massa bla bla bla... sådana här dagar är då man undrar varför man överhuvudtaget har en blogg? bryr sig folk verkligen om vad man har gjort eller ska göra? ja jag vet inte... men kanske....

Take Care
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback