Takida

Idag ska jag jobba på Takidas spelning som bekant och det ser jag fram emot. Har inte lyssnat så mycke på dom så det ska bli kul. Jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig av kvällen men det lär nog gå bra.

har idag också så ruggans ont i ryggen så jag ve tinte vad jag ska göra. Snart är det banne mig läge att gå till naprapat eller nåt sånt.  Ryggen ska man passa sig för att inte göra till lags. Annars vet man inte vad som händer.

Svärmor har kommit hem nu också och det är mycket trevligt!

Vad kanman säga annars om livet just nu? jo jag var på middag hos Anna igår som sagt... och blev så himla glad. Vi satt å snackade om allt å inget och då kommer jag in på det här seminariet jag har vart på - konsten att vara snäll. Och det första Anna säger är... men inte behöver väl du bli snällare! vad gjorde du där? Å detta uttalande värmde så otroligt mycket. TACK Anna!!

Simon kommer vara hemma nu också fram till Lördag. då Anna och hennes tvillingtjejer kommer på middag och för att umgås lite. Ser vi alla fram emot!

Skriver mer senare efter jag kommit hem... Mycket att göra på jobbet som vanligt...


Kram

Bengan


Kommentarer
Postat av: Lotta

Takida är skitbra :-) Åh vad avis jag är på dig :)

Postat av: Arekaisa

Very nice site. Will sure visit again.

2010-06-24 @ 07:38:17
URL: http://arekaisa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback