Ny tatuering & Gospel!

Jag satt precis och funderade oå vad som hänt i helgen men jag minns banne mig inget. Men så helt plötsligt så kom jag på lite i allafall.

Fredag:
Åkte till jobbet vid 07:30 var där till 09:45 då jag åkte till tatueraren Mia på Mansruin. Idag skulle jag ju göra tatueringen jag egentligen inte skulle göra. Men så blev det till att göra en ny på handen över mina berömda prickar. Men den växte och nu är den ja hur stor som helst men jag tycker personligen inte att den är för stor... den blev perfa helt enkelt. Johanna gjorde det som är på handen och Mia gjorde resten av lite material jag lämnat in.

Här kommer lite bilder tagna under tiden...

     

Och så här såg det ut när det var färdigt.

image106

image107

Ja det var Fredagens bravader... SKRIV GÄRNA VAD NI TYCKER OM TATUERINGEN!!
Jag vet faktiskt redan vad nästa tatuering ska bli... det är bara pengar som fattas. En text på höger underarm där det står: Only god can judge me. Som det ser ut nu men det kan ju faktiskt ändras!
Lördag:
Var vi iväg och hjälpte Anna att flytta och sedan åkte vi till Pärs föräldrar å hälsade på medans hans två systrar var där. Den ena av dom bor i Sthlm annars och den andra i Båstad så man ser dom inte så ofta. Hon som bor i Båstad hade med sig sin lilla knodd Lill Olle (Kevin) så han å Ella hade ganska mysigt...

Söndag:
Ganska lugnt idag Har vart hemma hos Pär och Linda å druckit kaffe. Åkte sedan ner en sväng på stan för att handla lite grann och var på Gospel i Ås. Johanna var där och sjöng och gjorde faktiskt 2 solo framträdanden och det är otroligt att hon inte satsar på en karriär inom sången på heltid.. Hon är sinnesjukt bra på det hon gör! Och den andra låter hon sjöng va så stark så ja all päls man hade på kroppen bara reste sig i givakt!
Tack för en fantastisk upplevelse ännu en gång Johanna och Tack till hela Bystämman gospel!!


Jag har funderat på om det finns nåt djupt ämne man kn ta upp men jag vet inte. Det finns så mycke men samtiigt inte så mycket som jag kommer ihåg, visst låter det märkligt men jag har för tillfället världens sämsta minne så att komma ihåg vad jag gjorde för en timme sen är en ren prestation!!

Man kulle kunna ta upp om det verkligen finns en gud? jag tror ju inte på gud i vanliga fall men ibland så dyker det ju upp nåt som hänt eller nåt man verkligen vill ha, som när jag var nära att köra av vägen förra året precis när snön hade kommit. Efter det sa man ju tack till han där uppe att man klarat sig. Eller när man vill nåt riktigt mycket så är det ju han man ber extra snällt till kanske. Så man skulle kunna säga att jag smyg tror på han fast att jag inte gör det? ja jag vet inte.

Eller så kan man snacka om vad som formar en som person, jag är helt övertygad om att föräldrar har mycket med det att göra men samtidigt långt från allt.
Jag har alltid vart en kille med för hög empati eller känslor överhuvudtaget. Jag känner i magen när nåt är fel!
jag kan inte förklara det men jag skulle ALDRIG begå nåt brott för det klarar jag inte. sen dom som gör det har ju alltid ett val innan. Gör dom det denna gången är det ju lättare nästa gång. Och det är det jag tror formar en, kanske inte exakt första valet men det har en stor inverkan på resten av livet. jag har alltid valt NEJ där. vilket då har gjort att jag har lättare för att säga nej nästa gång. Och det har inte med föräldrar att göra utan med dig själv... väljer du fel väg en gång kan det mycke väl tänkas att du gör det hela livet eller i allafall fler gånger.

Hänger ni med i tankegången?

Som med droger. Jag är helt kass på att se om någon är hög om det inte är alldeles uppenbart men droger har jag alltid sagt nej till. Men det finns gånger då jag har vart riktigt nära och t o m har bett folk fixa fram lite. Men jag har aldrig någonsin testat fast jag har kunnat få prova båda Hasch å kokain. Jag har haft inställningen att ja nu har jag klarat mig i 25 år så då klarar jag 25 till. som jag var vid´ett av tillfällena. Men samtidigt kan jag inte förneka att jag kan känna att det skulle vara intressant att testa det för att se vad som är så himla speciellt. Men jag tror aldrig jag kommer så långt. För där säger huvudet NEJ tack!

jag vet inte det kanske är rappakalja allt jag skrivit nu men det är mina funderingar.. har ni andra?? dela gärna med er!! så ser jag samtidigt vilka det är som läser här... om det nu kommit till någon.. var ett tag sedan jag fick en kommentar nu!!

Kram å sov gott!
Bengan



Kommentarer
Postat av: Suss

ang min blogg; det finns utförligare info hos Tina http://tinizen.wordpress.com/

Postat av: Eva

supersnygg tatuering du har gjort. verkligen.
hälsningar från din gamla granne på nek och vete

2007-10-15 @ 15:17:56
Postat av: Zandra

Cool ju ;)
Det blir ännu roligare att se den live när ni kommer förbi...
*kramisar*

2007-10-15 @ 17:25:13
URL: http://www.mjukisgrodan.blogg.se
Postat av: Nettan

Jag tycker att den blev URSNYGG Bengan!! *impad*
Min sambo, har precis som du hade, de där "luffarprickarna" (eller vad de kallas..)
Kanske en sån där tatuering kunde vara ett alternativ för att få bort dom....

2007-10-15 @ 19:25:02
Postat av: Fanbjörn

Tja mannen, ja den blev grym :)

Sen fattar jag precis vad du tänker på. Men det kan vi två ta istället över en kaffe ;)

2007-10-15 @ 20:10:30
URL: http://fanbjorn.blogg.se/
Postat av: Daniella

Fräck tatuering! Gillar när den går ner på handen.

2007-10-16 @ 08:48:50
URL: http://limps.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback