Massage & Ena sidan kort

Ja jag vet då inte, jag trodde inte att jag skulle tro att det var sant när massören sa det. Tydligen så är min vänstra sida lite kortare än den högra och det kunde göra att jag har så ont i ryggen. Men det kunde också bero på att jag spände mig mer på vänstra sidan. Vilket hon sa att så var fallet. T o m mycket mer spänd?!
Jag fattar ju inget alls av det där men ja jag skulle gå till henne några gånger å kanske skulle hon skicka mig vidare till en kiropraktor sen. Typiskt! Men kan det bli bra så Bring it on!

Var och pratade med tatueraren idag och tydligen så har hon en del ideér som hon skulle maila och hon verkar ha förstått vad jag menade. Ute på handen så vill jag ju inte ha nåt blaffigt maffigt helvete utan bara så det täcker mina luffarprickar...

ett av Johannas alster kommer faktiskt om jag får som jag vill att vara inbakade i det stora hela! Tack Johanna! det betyder så mycket mer att ha nåt som en vän gjort och särskilt eftersom det är Johanna som är en så god vän! vad skulle jag gjort utan henne? Jag är glad att vi har träffats och värdesätter varje sekund av vänskapen!

Det har inte hänt mer i mitt liv än detta idag. Jo Zandra en kompis från Umeå ringde och ville sälja sina barn till mig vid ett pressat tillfälle... hahah men jag avböjde vänligt men bestämt... vi ska ju dit upp nu i början av November för hoppningsvis och det ska bli kul å ses igen. Vi har inte setts på 4-5 år nånting. Faan va tiden går fort!
Första gången vi sågs var vi på Carola konsert på grönan ihop. Det var riktigt roligt. Jag har aldrig vart så stort fan av henne men hon hade drag live måste jag ju erkänna. Sen åkte vi hem till henne och hennes man Nicklas i Uppsala och han hade ställt fram fika å grejer. Inte alls dumt!

Just nu sover Ella och Linda duchar... vad ska då jag göra? jag vet ej. Kanske köra lite CS, softa på soffan och så klart vänta på mailet med tatueringen!

Ha det gott
Bengan

Kommentarer
Postat av: Lightcine

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback