Jag förstår det verkligen inte!

Nu kommer jag till ett annat världsproblem som är ett stort problem i många länder men denna idioten vet jag inte vad han pysslade med, Christer Aggett. Detta jävla pucko till as som har haft sex med troligtvis flera hundra tonårstjejer fast han har HIV.
Om det någongång ska dömmas ut dödsstraff så vore detta det mest fantastiska av tillfällen!

Jag är helt för dödsstraff när det absolut INTE kan vara utom det minsta tvivel att personen i fråga har gjort det han eller hon har gjort som är fel. NU snackar jag inte om fortkörning eller så utan typ. Massmördare, Och ja som den här snubben då. Men det är en helt annan fråga.

Jag tycker det var helt rätt av aftonbladet att dom hängde ut han med namn och bild! hoppas alla som har haft med han att göra hör av sig! sätt dit den jävlen hårdare än hårt!

Jag skulle kunna skriva 300 rader svordommar efter det här också men det tänker jag inte. Men ut ur landet ska han! huvva vilket as!

I morgon är det fredag igen till min stora lycka! ska bli sååå härligt med helg. Ska ut med Röda Korset på Lördag men jag ska ta det väldigt lugnt! det blev lite hårt förra helgen så nu lägger jag spriten på hyllan för ett tag.

Jag kom på att en av mina vänner har så man kan fråga henne massa saker via hennes blog. Tänkte att om ni inte visste om det så kan man fråga mig också vad som helst! om man nu vill veta nåt om mig eller så menar jag.. kanske finns någon fråga där ute som lur passar... i så fall... Fråga på!

Kram till er alla!
Bengan

Kommentarer
Postat av: Thorstella

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback