Hektisk vecka!!

Denna veckan kommer vara sjukt jobbig!! Men det är inte alla veckor som är som denna så det gäller väl att samla ihop sig till dom stunderna som är som nu helt enkelt.

Måndag:
Jobba så klart, så var det föreläsning som jag redan skrivit om.

Tisdag:
Jobba idag med? och Barnolycksfalls utbildning med Röda korset.

Onsdag:
Sovmorgon till 8, KL 9 börjar brand utbildning med Röda Korset. Börjar jobba efter 12. 13:30 Fack info och efter jobbet middag hos en god vän.

Torsdag:
 Jobba ännu en dag efter det Takida med Röda korset där jag för första gången ska vara ansvarig!

Fredag: Jobba och sen var det visst After work men det skiter jag i denna veckan! ska bara vara hemma å ta det så soft jag kan... måste ta igen mig! huvva vilken vecka. Allt kommer naturligtvis finnas att läsa här hur det var och kanske hur det kändes.

Det har redan vart en tuff vecka på jobbet rent fackligt men det kommer ordna sig. Vi håller på att förbereda inför ett möte vi ska hålla nu nästa Onsdag och det är en del att göra och en del folk att snacka med för att kunna ordna allt. Jag kan i nu läget inte gå in på det mer även om jag jätte gärna skulle vilja men jag måste säga att jag är rörd! nästan till tårar faktiskt! mer om det kommer efter mötet!

Idag kliar det som aldrig förr på tatueringen men det är väl så det är när det läker. Det går över snart sa galten efter han hoppat på bondens tå!

Jag tycker det är så jäkla skönt att "stureplans profilerna" som dom nu kallas fik sitt straff! det sjukaste av allt är att töntarna inte vågar stå för det?! Rikemans ungar har en viss tendens att tro att bara man har alla pengar i världen så är man oskyldig?! det har alltid vart så å kommer alltid vara så... märkligt?!
Men dit åkte dom å rätt åt dom var det! sitt på kåken ni... helt rätt ställe för er om jag får säga min mening! men dom kunde ha satt dom där i 20 år istället!

Ja jag kanske återkommer under kvällen om jag kommer på nåt.

Kram kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback