Är det omöjligt att ta körkort?

Jag kollar precis på TV och ser ett program där folk tydligen har värsta problemen med att ta körkort. Jag kan förstå att vissa har problem med det och att det kan ta tid, men en del kanske t o m dom flesta verkar vara helt obegåvade. När det gäller körkort så är jag helt övertygad om att mycket har med intresse att göra. Har man inget intresse av att ha körkort utan gör det för att man typ är vuxen och då måste man ha det då går det åt helvete. Men om man verkligen VILL ha ett körkort så tror jag att man fixar det. Vissa snabbare än andra.

Dom frågade i programmet en bilskollärare hur många körlektioner den som har tagit mest har tagit, 276st. Jag tror att om det hade vart jag så hade jag gett upp eller vart bankrutt efter den tiden. Mitt körkort som jag tog i STHLM kostade eftersom jag aldrig suttit bakom ratten innan 18000 och tog 3 mån. Det kan jag tycka är helt OK ändå.

Nu dissar jag absolut inte dom som inte har körkort... jag känner flera och dom är på väg att ta eller så vill dom inte ha och det är inget fel på nåt av det!

men nu ska jag lira CS ett litet inklägg var det här bara om allt och inget!

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Fanbjörn

ha ha ha jo din faan du dissar ju mig! :)

Kul o se att du bloggar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback