Trött...

Det började i måndags. jag mådde inte som en prins direkt, jag vet inte vad det var riktigt men jag var yr  bollen och tappade stegen ibland. men nu verkar det ha gått över ganska bra.

Denna veckan är jag hemma själv och Simpe ska sova över idag. Mysigt! han håller på å spela på cartoon nu på anra datan. han verkar gilla det´...

Idag är jag ganska less. det är inte roligt att vara hemma från jobbet fast man känner att man måste ibland. jag är ALDRIG hemma i onördan. vissa kanske är det men inte denna karl.

jag vill att nåt ska hända, at det ska bli nån ändring på nåt. Men jag har ingen ork att ta tag i nåt heller.

Sen vet jag inte hur det blir efter december. hade tänkt börja träna då å då ska jag träna med en jobbarkompis som har tränat hur länge som helst. jag kommer vara ganska beroende av han ett tag tills jag lärt mig allt och hur det funkar  å så. Han skulle lägga upp ett träningsprogram och så. jag ser fram emot det samtdigt som jag kommer komma 19-19:30 varje dag efter jobbet. hur kul kan det vara?

men förhoppningsvis så blir det som för alla andra som börjar träna... man blir fast. Man måste ha det för att känna sig som folk... det hade vart nåt det? Men antagligen kommer det när man märker att man börjar växa i storlek,,, det skulle vara kul att få lite armmuskler...

Jag har aldrig sett någonanledning till att träna innan, alltså styrketräning... varför skulle jag göra det? vad ska jag med muskler till? det enda som jag har använding av det till är väl när man flyttar och ska bära massa lådor... annars vet jag inte. Men med viktminskning kommer fåfänga. även om man inte tror det så vill man se bra ut. allt från skor till parfym har blivit viktigare än nånsin innan. Konstigt men sant!

Jag har till å med funderat på typ anti rynkkrämer å skit. Vart är jag på väg? less på mig själv?! jo du!!

Ha de
Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: H-F

Muskler är asbra ^^ Och fina(i rätt mängd) och.. ja, bra (; Helleguu. Din kropp är uppbyggd av dem, funkar inte musklerna, funkar inte kroppen d; Det du (;

Postat av: Tommyolea

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2010-02-23 @ 14:09:22
URL: http://tommyolea.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback