Saknad!

Idag vet jag inte vad det är, nåt konstigt. Det började nu precis och det känns som om jag skulle kunna lägga mig ner på golvet i fosterställning och inte bry mig om nåt.

Jag har en stor saknad inom mig, Jag saknar någon nåt så fruktansvärt och det gör så ONT!! egentligen är det inte en person. Saknaden av flera kan också göra ont och tredubbla känslan.

Linda och Ella är hos Lindas mormor den här veckan och saknaden efter dom är inte lätt. Särskilt inte efter jag fått en film på Ella när hon går med mormors hjälp. Hon är så skön den lilla tjejen å jag saknar hennes doft. hennes leende,  hennes skratt, hennes händer på mitt ansikte. hennes kramar, ja allt!!

jag saknar också en ny gammal vän Zandra som jag hälsade på här förra helgen, vi hade inte setts på 5 år och nu känns det jobbigt att inte se henne, för jag vet inte när det händer nästa gång. bra vänner växer icke på träd!

Jag har försökt att få till en träff med min kompis Anna men det är ganska svårt att få till det ibland men idag ska det bli fika! skönt för henne har jag också saknat!

En annan person jag saknar är Johanna, hon har mycket att göra och ibland känns det som om hon är på väg bort från mig. Vi ses inte så ofta och för att vara ärlig så är hon ibland inte den bästa på att höra av sig tyvärr!

Sen resten av min familj som inte bor här uppe saknar jag! vad skulle man göra utan familjen?!

Så detta är dom känslor jag har idag... varken mer eller mindre...

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ja du min vän!! Jag saknar dig med....jag önskar verkligen att vi bodde närmare varandra.
Idag åker vi hemmåt igen. Ska hyra bil...*suck* Så du kan ju hålla tummarna att hyrbilen går bra hela vägen hem....
Kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback