Middag!

Ja igår hade jag min middag för vännerna från viktop. Vi hade det himla trevligt måste jag säga och jag tackar samtliga deltagare!!

Linda gick hem till Pär & Linda efter hon hade ätit å tagit en kopp kaffe med oss medans vi andra och Ella var kvar hemma. Jag skulle gått över dit när alla hade lämnat middagen men kände ganska snart att det inte var någon idé eftersom Ella var dödstrött. Så jag lade henne i stället och mig själv lade jag på soffan för att kolla tv.

Zandra ringde och var hyfsat i gasen vilket va himla roligt... hon verkade också tycka det var kul men idag kommer hon tydligen inte ihåg så mycket av det... hahah

Idag blir det biff till middag. Jagh har funderat mycket på det där med mat i det sista. man gör oftast nåt tråkigt å nåt som går fort nu för tiden för man anser sig inte ha tiden. kanske skulle man helt enkelt leta upp lite recept å bara köra loss helt enkelt.. hur svårt är det egentligen? inte alls!! faan det ska jag göra på studs!

Å så en glad nyhet... Min dator, den bärbara kommer hem till sin älskade ägare i morron. Jag har saknat den hela månaden (nästan) som den vart borta..

Annars inget nytt.

Over and out!

Kram
Göte (För er som inte vet så kallades Bengan för Göte av Mike och Sporre i tidig ungdom)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Nu ska du inte vara sån....Jag kom visst ihåg vad vi pratade om...råkade bara säga en sak 2 gånger ju ;)
Ha en toppenbra kväll...
Vi skulle ju kunna byta lite recept på mat annars...det är ju alltid trevligt ;)
Jag kan ta med mig några favoriter till Östersund till helgen...
*kramar*

2007-11-25 @ 18:16:04
Postat av: Åsa

Jag och Uffe hade också en superkväll. Trevligt sällskap och god mat - vad kan slå en sån kombination? Hoppas vi träffs snart igen!

2007-11-28 @ 10:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback