Förbannad

Jag är irreterad! jag skickade iväg min bärbara daqtor som bekant för ett tag sedan. Dom ringde i fredags å sa att den kommer mellan 16-19, den var här 19:10 kanske inte det värsta som hänt men ändå.

Sen när den väl kommer så kollar man naturligtvis vad dom gjort med datorn och det visar sig att dom inte gjort nåt alls! dom rekommenderade mig bara att inte använda den på mjuka underlag för länge!!! VA FAAAN!!! Som om jag är dum i huvudet!? jag använder den aldrig på mjuka underlag! Irriterad är bara förnamnet på vad jag är just nu... tänk om dom kunde ringa å kolla med en eller nåt.. men nä. Och inte går det att få tag i dom heller.. nötter!

Får väl kolla å se fall det är samma eller blivit bättre som om ett mirakel har skett..

See Ya

Bengan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vaddå mjuka underlag? Får man inte ha den på mjuka underlag, typ benen eler?
*förvirrad å orolig över MIN bärbara dator*

2007-11-27 @ 11:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback