Tisdag å Bakis?!

Ja det är inte ofta man får uppleva känslan att vara bakis en Tisdag, jag vet inte om jag ska ta tillvara på den eller om jag ska bli lite skrämd?

Var på Survival igår. vilket hak! inte alls min typ av folk men ganska trevligt ändå, var där med Magda å hon kände bandet som lira där så vi träffade dom å fick hänga lite backstage. Inte ofta man får den äran!
Men det var trevliga killar allihopa och kanske får man träffa dom igen!! vad vet man....

Idag har jag gjort rent fälgarna på bilen för dom såg så bedrövliga ut. Har vart hos Pär å Linda å fikat samt hyrt 2 filmer. jag kommer inte ihåg namnet på nån av dom just nu men det verkade ganska OK.

Linda ligger uppe å läser, Magda sover tror jag å Stoffe håller på med sinradiostyrda bil. Känns som denna dagen kommer bli otroligt lugn, vilket passar mig utmärkt!

Känner också av dom där tabletterna jag fick av läkaren tror jag. Har vart på så konstigt humör dom senaste dagarna. Känner mig underlig, less samtidigt som jag måste göra nåt. Lessen samtidigt som jag är glad. och ibland bara allmänt nerstämd så inget funkar alls. Hoppas det går över snart för så här kan jag inte ha det!!

Jo någon kanske undrar varför Magda ligger å kojsar här? hon har för tillfället ingenstans att bo så hon har fått låna ett rum här tills dom fått lägenheten. Jag tycker det är kul att hon är här och hon får mig att må lite bättre! Sen vet hon en del om det jag går igenom och ibland behöver jag snacka med någon och hon förstår mig och kan förklara på ett sätt som hjälper mig! 
Hon är bara för goer!! Heja Magda säger jag!

Har hört en del misstänksamma grejer om nåt hemma i Borås också... så det måste jag kolla upp... får se vart det slutar!

Ha de

Kram
Bengan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback