Livet och dess biverkningar

Jag är vad jag tycker en hyfsat normal snubbe, jag vet inte kanske har jag fel eller så är jag en typisk Fisk. Jag dagdrömmer nog en hel del. Men å andra sidan vem gör inte det? det tror jag alla gör på ett eller annat sätt.

Men i allfall på senare tid har jag funderat mycket på livet. Och det har ändrat en hel del nu i det sista. jag ser på Ella och det enda som finns i min kropp är kärlek. Hon ger mig ett lugn som jag inte kännt på länge. Hon är en helt underbar liten flicka som gör mitt liv komplett på nåt vis. Hon har inte funnits länge och jag kan inte tänka mig ett liv utan henne. Åhh jag är såå stolt!

image40

Jag har heller som jag säkert nämt innan aldrig sett mig som en kille som är sjukskriven, jag har alltid jobbat och jag trivs med det. T om när jag har semester har jag vart inne på jobbet och längsta tiden jag vart ledig i ett sträck är 2 veckor. Så det känns som en  ny verklighet nu när jag inte behöver gå till jobbet på ett bra tag. Men jag känner redan nu att jag inte orkar gå tillbaka när det är dags. Kanske är jag mer fuckt up än jag tror ller så vet jag inte alls vad som händer. Märkliga ting!

Faaan det är så mycket jag vill skriva som jag inte kan sätta orden på, hur jag känner och vad jag vill... Det snurrar liksom runt i huvudet som värsta tromben men jag vet inte hur jag ska få ner det här.

Jag känner mig glad, tillfreds, utmärgad, vilse, lugn, klaustrofobisk, galen, tråkig, normal, rastlös, trött, negativ, lycklig

ja ni ser ju... jag vet inte alls vart det här ska leda mer än åt helvete... hahah

Ha de

Kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback