Jag undrar jag....

Idag har jag precis läst en väns blogg. Den handlade om man var speciell eller inte.. jag vet att jag tycker att hon är speciell för det är hon! Hon är en mångtalang när det gäller saker som jag absolut inte förstår mig på! och allt det hon kan är hon fruktansvärt bra på... så Johanna du är speciell så är det bara!!

Men jag kan hålla med om hennes tanke. Hon tog upp en sak som fastnade. Om man sitter på ett tåg så ser man sig omkring och man ser kanske nåt som fastnar.. och man undrar vem personen är och vart dom ska. Kanske till å med att man undrar vart dom vart. Har han/hon kille eller tjej?, har dom i så fall barn?, vad jobbar personen med? ja kanske ännu mer frågor om jag inte har en aning om nu. Men ni vet tanken i allafall...
Jag jobbar efter idén att alla är speciella. För så är det ju. Ingen är ju om någon annan hur man än vrider på det hela så blir ingen den andra lik. I alla fall hoppas inte jag att folk ser mig å tycker jag är som den eller den. Jag vill vara Bengan och det ska folk veta liksom. Så om någon känner mig och säger mitt namn så vill jag att om det är någon annan där som kanske vet vem jag är säger, ja men det är ju han det ja... Så visst jag har lite längtan över att också vara speciell!! men vem har egentlign inte det.... men det är nog svårt att se det mellan jobb, blöjbyten och snoriga näsor.

Jag har även vart och hälsat på Simpe idag. Känns som om det var så länge sedan jag såg honom, han tycker nog jag är lite löjlig. Jag menar han är ju ändå 7 år nu och jag kramar å pussar på han som om han vore en bebis. Men det får han ta! han är pappas kille och då är det svårt att låta bli! Men jag tror han tycker det är lite roligt i allafall..

Idag har jag också behov av att få den där W880 men det har stillats lite... men det finns där ändå... jag ska nog kolla lite mer på det innan jag tar ett beslut... Det är ju ändå 5000 liksom. Och problemet nu är.. ska den vara svart eller silver? ja det vet jag icke!

Kram till mina vänner och alla andra!
Bengan den kanske lite specielle?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback