Fredag och helgen kommer!!

Man har gjort en hel del idag, BVC har vart här och informerat, Ibland undrar jag om dom tror man är korkad? men iofs så måste dom väl göra det för alla.. dra samma saker alltså. Men vissa grejer var faktiskt lite väl. Men det var OK.

Jag har också snackat med min bästis Johanna, vi har ju inte haft någon vidare kontakt på ett tag med tanke på att det tar en hel del av hennes tid det här med företaget men det verkar som om nya vindar är på väg!! Inte mig emot! Jag har saknat henne!!

Efter det gick vi till Pär & Linda å kolla på Talang 2007. Vet inte om jag kan kalla det för vidare talanger men killen som var sist var grym!! faan va han kunde trolla! Han hoppas jag vinner i allafall.

Ella har vart hyfsat gnällig nästan hela dagen men det finns väl sådana dagar också...

Det har visat sig denna månaden att cashen inte rullar in men om jag har en otrolig röta nu så kommer det att ordna sig i allafall.. ska vänta tills nåt öppnar på Måndag för att kolla ordentligt... men annars så är det som det brukar.. alltså inte värre än vanligt och det får vi verkligen hoppas på!

Jag har ju alltid sagt i hela mitt liv att allt ordnar sig. Så om det gjorde det denna månaden också så visar det ju på att jag ännu en gång hade rätt!! hade vart rätt skönt! Jag tycker om när jag har rätt.. vilket händer ibland så där...

Nu ska jag se Captain Alistre eller vad den hette.. nån ny rulle med Viggo Mortenssen...

Ha de gott alla
Kram
Bengan


Kommentarer
Postat av: Angelina Jolie

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback