Fredag & Lördag

Igår var Therese, Anders, Alice här med nya medlemmen i deras lilla familj här på besök. Dom vet inte vad han ska heta än den lilla gossen men det lutar åt Viktor. Kan vara ett sjysst namn. Simon var hemma hos momma så han var inte med. Men jag tycker det är sjysst att vi kan umgås som vilka andra som helst. Det är skoj att det funkar som det gör, har hört en del som är lite impade över att vi fixar det så bra men jag menar varför ska man bråka? roligare att umgås å träffas och komma överrens särskilt när man har barn ihop. Och varken jag eller Tessan är ju svåra personer att umgås med å det är skönt! Anders ska ha en stor eloge för at han har så bra hand med Simon! Tack vare honom har nog Simon växt enhel del som person faktiskt och när Anders är ute å springer eller tar en promenad brukar dom komma förbi så man får träffa Simpe en sväng... jag kan inte säga hur glad jag är över det!  All heder till Anders!!!


Idag har jag å Linda krattat på baksidan för det såg lite illa ut, alla andra hade redan gjort det av grannarna så jag var tvungen att ta tag idet idag. Sen har jag fixat altanen lite grann ockå så nu kan man sitta där ute i lugn och ro när solen nu väl dyker upp.. men faan vet när det blir. Det känns som om det ligger lååång bort...

Jag mår faktiskt ganska bra idag, har inget downfall eller nåt alls vilket känns bra. Men jag har inte haft någon ork att göra nåt alls nästan, visst jag har fixat lite ute men det finns så mycket mer man skulle kunna göra men jag skiter i det idag. Skulle ha gått utbildning med röda korset idag egentligen men jag gjorde inte det, ska nog lägga det på is ett tag. Har så mycket annat för mig nu och Ella tar en hel del tid.

Sen igår visade det sig att Stoffe har eldat på sin Klockradio?? hur kan man komma på en sådan märklig idé?
Jag förklarade så klart att så gör man inte och förklarade vad som kan hända. Han har ju redan vart med om en lägenhetsbrand som jag också var med i. Iofs var han inte så gammal men det borde finnas kvar, den hemska känslan!! det värsta jag vart med om utan tvekan!!!

Jag har faktiskt helt glömt av det mn jag vill ge Sara ett stort TACK ör att hon hjälpte mig med min blogg så det är helt hennes förtjänst att den ser ut som den gör... TACK SARA!!!!

Ha de
Bengan

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, ja varsigod...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback