Första dagen denna veckan....

Ja idag har det vart en typsik måndag tror jag. Vi skulle gå en liten promenad med Ella täkte vi så Linda matade henne till bristningsgränsen och sedan tog vagnen och åkte iväg... tyvärr blev det inte långvarigt för Ella bestäme sig för att hon inte ville med! Hon skulle bäras och det funkar ju inte riktigt, så hem å byta till bilen eftersom vi hade gjort upp tid att fika med en tjej som gick i samma föräldragrupp som oss. Men väl hemma hos Katarina & Axel sov Ella som ett litet barn ( Öhh konstigt annars?) Henrik var på jobbet men vi hade det hur trevligt som helst! Skorpor, digestive och lagrad prästost... vad mer kan man begära. 

Det blev en ganska lång stund där tror jag fast att det gick så himla fort.. sen var vi tvungna att åka hem för att ta tvätten och jag skulle besikta bilen. Så klart gick den igenom!! det är ju en Opel!
Men jag fick bra att veta på att ljuddämparen läcker så den ska bytas samt bromsbeläggen fram men det är ju slitdelar så det får man ta.

Just nu sitter jag å käkar ballerina och dricker Capuccino... hur gott som helst och vill bara att det ska bli varmare ute så jag kan sitta på verandan med det samma istället!



  

Kommentarer
Postat av: Jonsy

Hej min älskade vän, jag är jätteledsen för i helgen! Jag ville verkligen komma, men du vet hur det är ibland. Vi var tvungen att frosta frysen istället - hur kul är det då?! INTE MYCKET. Och idag har jag försökt få tid att ringa dig hela dagen, men det har varit svårt. Mycket att göra. Och jag vill liksom HA TID att prata med dig också. Men nu till helgen kommer vi - det är bestämt. Då måste vi nämligen in till stan! Jag skulle naturligtvis ha ringt dig i söndags. Eller redan i lördags. Men det bidde inte så. Och det är jag ledsen för. Du kan väl ringa imorgon? Imorrn är det lite lugnare. P&K, J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback