Kanske nåt nytt roligt!!

Idag är jag ganska upprymd, idag kanske är början på ett nytt roligt och spännande liv! jag vet inte men det känns som om det är dags att ta tag i mina gamla demoner och försöka gå vidare, jag vill ju inte må dåligt å jag vill inte fundera hela dagarna på sånt jag inte riktigt kan göra nåt åt! Men ändå som en trogen fisk jag är så dagdrömmer man sig bort till dagen då allt liksom är klar´t å beta´t!! Men så är det sällan...

Men i allafall det som gör min upprymdhet samtidigt som det är en enorm fasa för mig personligen är att jag har snackat med en vän om att vi ihop ska börja att kanske hjälpa andra som har problem med vikten. Och det ska vara helt annat än det som finns. Liksom som en sorts coaching eller ja vi har inte riktigt kommit på hur vi ska utforma det ännu men både hon å jag vet ju saker som få har inblick i när det gäller det här grejerna. Så vi ska se vad vi kan hitta på!! hon hade nån idé om att jag skulle hålla nåt föredrag för det tyckte hon jag passade att göra, och jag kan känna att det hade vart riktigt roligt samtidigt som jag är livrädd för folk!!  alltså jag är ju hur social som helst men just snacka framför folk är SKRÄCK på hög nivå!

Men ändå... det känns skönt!! å jag tackar henne för att hon hjälper mig med det här och framför allt för att hon VILL göra det!! Johanna... DU ROCKAR FETT!!

Det känns inte alls kul på jobbet idag. Inget alls funkar och ja vad ska man då göra? vi kan ju svara men inte så mycket mer.. så blir det ibland.. men jag hoppas det kommer igång snart!

uppdaterar säkert under dagen...

And that´s the way the cookie crumbles för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback