Intet nytt under solen.

image21



Här är jag och min kusin Alex på min mosters begravning. Vi hade faktiskt under omständigheterna det ganska trevligt. Det är faktiskt bra länge sedan man träffade många av släktingarna. Och det är alltid kul att se dom!
Det var som Alex sa... varför ska man träffa släkten bara under tråkiga förhållanden? kan man inte ses 1 gång om året? det hade vart löjligt nice!

Idag har det inte hänt allt för mycket i mitt liv. Har vart på möte på jobbet, slutade 14:40 och åkte till föräldragruppen som var himla trevlig tillställning idag. Härligt!!

Har väl sjunkit in lite mer det här med att Stoffe ska flytta men det är fortfarande jobbigt. Jag vet inte heller hur jag ska tackla det hela men det kommer väl ordna sig. 

Jag har också denna veckan fixat så jag ska få börja gå hos en kurator. Mest är väl anledningen att jag ska förstå själv att jag är så liten som jag är, för det tror jag ju inte. Vikt mässig sett alltså. Men det kommer säkert lösa sig det med... allt ordnar sig med tiden som nån smart jävel kom på nångång på 1800-talet.

Ser fram emot Lördag! ska på middag då hos en bekant som gjort samma operation som jag, Ingela! himla trevlig tjej, så vi är ett gäng som ska ses där! YEHAA! Jag ska hjälpa till att laga maten tror jag. Om jag nu uppfattat det rätt.. men det har jag nog.

Ja ma råkes!

Bengan  

Kommentarer
Postat av: Lokegry

many thanks for your dedications to this world


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback