Underbara väder!

jag är nog ganska glad över att det varit så bra väder nu i det sista. Man slipper tänka på skiten i Fredags men samtidigt så tycker jag nu mer att det är ganska lugnt. Han är polisanmäld och i morgon ska jag ringa nån hos polisen för att kolla skadeståndsanspråk. Känns bra! Man ska visa idioterna att dom inte kan göra vad som helst!

Igår så grillade vi med Pär & Linda. Det var himla nice! sen drack jag å Pär sprit! det var också nice, men det blev nog lite mycke kan jag känna idag... men dumhet har aldrig lönat sig!

        

Idag ska det bara bli att ta det soft och jag har sökt ett nytt jobb, bara för skojs skull... får se om jag får höra nåt.

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Jonsy

Men herregud!!!! Helt korrekt att polisanmäla, för my god - vad hände egentligen??!??! Oj oj. Jag ringer senare idag. Kram vännen. J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback