Röda korset & Fint väder

image62

Ja så här klan man alltså se ut när man är ute med röda korset. Nu har jag blivit behörig och slipper därmed gå med praktikant skylten på mig! Visst är jag duktig?

denna veckan som har gått har vart otroligt jobbig men samtidigt väldigt lärorik och himla trevlig! Mán har lärt känna många nya personer och det är aldrig fel!

Jag tycker för övrigt att det faktiskt har vart ganska fint väder här i stan i det sista och det tackar man för! Inte för att jag har vart ute så mycket men ändå. Det kanske stannar kvar lite till så jag kan bli lite brun...

Idag var vi på stan å kikade... träffade Sara, min gamla härliga, roliga gamla jobbarkompis. Träffade även Linda & Emelie... dom är då alltså Simpes mormors sambos döttrar. Lite avancerat det där kanske men det funkade hoppas jag!?

Nää CS kallar...

Ha det gott
Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Johanna

You made it dear! Visste väl det :)
p&k J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback