Roadtrip å bränder.

I fredags skulle jag egentligen vart med Röda korset å gått ute på stan och tagit hand om skadade eller kanske fulla studenter. Nu blev det inte så utan jag åkte med polaren Pär till  västerås istället. Han hade hittat en V70 där till bra pris. Och det är ju så att om Pär behöver hjälp så hjälper jag han om jag kan!

Vi hade det riktigt roligt på väg dit, och dom vi kom till var himla trevliga dom också! värsta nybyggda kåken hade dom som hade gått lös på 3,5 milj kr. Och det syntes!! jävlar vilken kåk!

Inte bara kåken var flådig utan dom hade en stor Bayliner bredvid kåken och bredvid den en Camaro. oj oj oj... Till å med kaffebryggaren var designad av Porshe... Vojne vojne

Vi hade det roligt på vägen hem också.. inte för att vi satt i samma bil men vi gjorde lite tecken till varann å så, sen så hade vi faktiskt hyfsade problem med att komma ut från den där jävla stan Västerås... vi svängde fel i en enda korsning och var helt å va helt plötsligt tillbaka där vi började... underligt värre!

        

Det har väl inte undgått så många att badet i Brunflo har brunnit ner? jag har aldrig vart där inne å tydligen blir det inte så heller, men jag tycker ändå det är trist. Jag ska försöka att inte dra förhastade slutsatser men det skulle inte förvåna mig om det visar sig vara tonårs ungar som gjort det!  det är det nästan alltid och jag fattar verkligen inte varför dom gör så?
Helt obegripligt... men vi får väl vänta å se... jag har ju egentligen ingen aning faktiskt.


        


Kram Bengan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback