Intrigerna tätnar och METALLICA HERE BENGAN COMES!!!

MIdsommar... denna fantastiska tillställning när allas vårkänslor är på topp!! det finns verkligen ingen annan dag vad jag vet där folk faktiskt har vårkänslor över öronen!

Jag och Linda var på midsommarfest hos en barndomskompis tillika ex till Linda. Det var han och hans fru som också heter Linda, deras knoddar Lindas två yngre systrar med resp samt en kompis till Linda (Veronica) och Värdens syster (Marta) med karl (David) och en annan snubbe.

Det var en otroligt trevlig tillställning. Jag hamnade bredvid Marta och David vilket visade sig vara en geni drag senare. Jag började lugnt med en Xider sen blev det en smirnoff ice, Baileys, Grogg, lite mer grogg och avslutades med att jag och Marta delade på en 70:is med Tequila. YEHAA sen var jag i topp form i allafall. Hahaha jävlar va kul vi hade det!

image63

image64


Så här såg vi alltså ut när vi kommit igång!

Tack till alla som var där och gjorde kvällen underbart trevlig!

Har även snackat med en kille som kommer ringa strax för att säga om jag får hansMetallica biljetter eller inte. I så fall så hamnar jag längst fram!!! Ta mig faan att livet kommer bli helt annorlunda efter den upplevelsen!!

Men till Metallica ska jag kosta vad faan det vill!!

Ha det gott å vi höres mina vänner.

Kram
Bengan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback