Helvetes jävla skit!!

idag är jag ARG!!

Jag vet att jag är en hyvens kille och jag försöker vara det i alla lägen, tydligen så misslyckades jag idag för jag åkte på däng på krogen! kanske låter lite drastiskt men så var det... Jag snackade med en tjej i all stillhet och vi snackade vikoperationer och om att hon försöker gå ner i vikt osv, helt plötsligt kommer hennes kille från ingenstans å säger att han sett oss kyssas...och drar tag i mig runt halsen och försöker formligen ta död på mig. I alla fall var han nära för jag låg nästan på golvet och luft fick jag ingen... Som väl är så efter ett tag så kom en vakt å slängde ut han! Jag hade absolut inte gjort nåt annat med hans tjej än pratat.. och jag hade tidigare under kvällen hälsat på han också, jag förstår verkligen inte... men svartsjuka är väl på det viset. jobbigt var det och polisanmäld är han! så det så!!!

återkommer när jag är nykter och det har smält in lite...


kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback