Det trodde jag aldrig!

Jag hade en svag förhoppning med denna veckan, att jag skulle med livet i behåll komma ur utbildningen med röda korset. Aldrig trodde jag att jag skulle bli godkänd... särskilt inte efter igår när jag la om en öppenfraktur på ett ganska märkligt sätt. Fast å andra sidan så hade vi inte haft någon genomgång på det så det var inte så konstigt.

Men idag så har alla mina tvivel röjts tror jag... och jag tror faktiskt att jag med fanan högt kommer fixa det här! allt idag gick som en dans och jag har vart både skadad och hjälpare idag med stor framgång! Inga fel idag inte! Men eftersom det är utbildning så kommer det ju alltid fram saker som man kan "tänka" på i olika lägen.

Jag har även idag vart på skol avslutning för Stoffe. Det gick bra och han sjöng i kyrkan! sen var det tårta i klassrummet som var hur god som helst! hallon!! kan livet bli bättre?! NÄÄ!!

Nu ska jag bara ta det lite soft i soffan tror jag...

Kram kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback