Utsliten men glad!

Fredagen:

Detta var dagen då vi var hos Johanna, jag å Linda, för att hjälpa henne att fixa till i butiken. Jag tyckte faktiskt lite synd om henne att hon måste fixa allt själv så jag kände att jag ville hjälpa till. Och sen ville jag ju gärna träffa henne också. Det gick hur bra som helst men jag kan känna att det kanske var lite ostrukturerat i början men så är det väl ibland. Men efter en Latte på Jojo som man hört så mycket om så var det hur lätt som helst att fixa butiken nästan färdigt.
Jag måste säga att rycktet som latten på Jojos har på intet sätt överspeglade sanningen! den var helt enkelt hur god som helst!

Johanna och janne bjöd senare på tacos som vi med god aptit slevade i oss tillsammans med lite alkohol haltiga drycker, ja alltså i små mängder och inte alla.
Sen vart det hemfärd och Kaffe hos Pär & Linda, inte alls dum dag!

Lördag:

Jag var tvungen att idag gå upp tidigt för att åka å jobba med röda korset på storsjöcupen. Det var en ganska lugn dag och jag tänkte den skulle vara så men det visade sig att Första hjälpengruppen i Strömsund behövde hjälp på dundermarknaden så dit åkte jag å Peder vid 17:00 ca.

Där regnade det och folk verkade vara på ett glatt humör, inget större inträffade faktiskt under hela kvällen. Inte för oss i allafall. Ungefär när Melody club började spela ringde telefonen, det visade sig att Bästis johanna och Janne var utanför och ville jag skulle komma dit, vilket jag så klart gjorde så fort jag kunde.
Johanna var ganska så rund under fötterna och bitvis skrattade som en liten fjortis. Vilket är just det som är charmen med Johanna. Hon är så himla skön och sig själv och ja helt enkelt väldigt speciell! På ett bra sätt förstås. Naturligtvis var det inte bara detta hon gjorde utan hon frågade mig 7 ggr tror jag vad jag gjorde där.  Men det är lugnt Johanna och du har inte gjort bort dig! 

Så efter att ha jobbat 22 timmar denna dag så fick jag äntligen stupa i säng! trött som en babian!

Höres kamrater!

Kram
Bengan

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback