Tillbaka på jobbet efter 3 mån

Ja nu är man tillbaka på jobbet igen! jag vet inte vad som är värst faktiskt, ångesten över att jobba eller det faktum att jag nästan glömt vad jag jobbar med och vilka lösen jag har till allt. Det tog en ganska bra stund att komma på hur jag skulle komma in i alla system?!!

Sen har det dykt upp lite frågor här från mig,

- vart har dagens ÖP tagit vägen.
- Hur har jobbar kompisarna klarat att jag varit borta?
- Kan man verkligen glömma vad man jobbar med?
- hur kan min plats se likadan ut som jag lämnade den men ändå kännas annorlunda?

Ja frågor jag säkert aldrig kommer få svar på... men dom finns här i allafall... uppdaterar efter jag kommit hem å reflekterat lite över dagen!

Ja dags för uppdatering!

Dagen var ganska lugn faktiskt, jag hade lovat mig själv att inte gå ut för hårt och det gjorde jag inte så jag måstwe säga att det var mycket lyckat och fantastiskt trevligt att träffa jobbarkompisarna igen!

En annan sak jag stött på idag som är mindre rolig... Jag köpte en cykel förra året, tanken var ju att jag skulle cykla till jobbet vilket jag också gjorde ett tag men jag var inte lika bra på det som jag trodde. Men åter till problemet.
denna cykel var redan mnär jag fick den besudlad med Inkomptens! dom hade inte ställt in växlarna och inte heller gjort så bromsarna funkade. så vad dom egentligen har gjort vet jag inte. Den har vart sen jag köpte den inlämnad kanske 7-8 ggr vilket jag tycker är på tok för mycke! redan när jag fick den första gången ville jag inte ha den å än mindre nu. Är saker besudlade med inkompetens från början kommer den alltid vara det!! nu skulle jag hämta den idag för dom påstår sig ha fixat punkan jag haft bak sedan jag fick den och inte nog med det så ville dom ha 200 spänn för att ha gjort nåt som alltid vart fel!! ALDRIG sa jag! så då slapp jag betala. Men i allafall så när jag kom till bilen så visade det sig att det fortfarande var punka! faan säger jag å muttrande går man tillbaks till butiken. Så nu skulle jag få ett nytt däck för att se fall det funkar då. Men det tror jag ju inte! Jävla skit företag!

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenis Bengan!
Hoppas att det går bra för dig nu när du börjat jobba igen... Själv så ska jag gå på semster om ca: 36 arbetstimmar... *nedräkning*
4 veckors härlig ledighet då jag ska göra..., INGENTING!
Sköt om dig!
*kramis*

Postat av: Suss

Ta det lugnt på jobbet bara! Det är alltför lätt att falla tillbaka i gamla vanor och då slutar det med ännu en sjukskrivning... *talar av erfarenhet*
Hörrö du, var har du köpt cykeln egentligen? det låter ju inte som ett företag man vill handla av....

2007-07-10 @ 01:57:38
URL: http://roppedoppdi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback