Så det kan bli...

Jag vet att jag lovat guld & gröna skogar här, att Metallica bilderna ska komma upp osv. Det ska dom också... kanske redan nu om jag orkar. Jag får se det efter det här inlägget.

Jag var på stråket i Fredags, tydligen hade jag det väldigt trevligt å träffade folk jag inte hade en aning om dagen efter. Men så länge det är av godo är jag nöjd! man skall ICKE vara otrevlig eller göra nåt annat konstigt.. bara glida med liksom, det är bra!!

Sen igår va jag ju då bakis som jag aldrig vart innan. i allafall inte som jag kommer ihåg. Men det gick bra... efter att fått tryna lite i soffan och sedan försökt få i mig nåt så åkte jag till Hammerdal på grillfest! mycket roligt och jag hade sååå trevligt... synd bara att tiden går så fort och att vi inte kunde stannat längre för det ville jag! Men jag förstår också Anna som var chafför denna afton om hon ville hem. Så det är lugnt.

Jo det var en sak till....

        

Nu orkar jag inte mer idag!

Men tack för igår alla som var där i hammerdal!!

Jag kommer skriva nåt mer om det men jag mår konstigt idag...

Kram kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv Bengan för en riktigt trevlig grillkväll.. Lite tråkigt att ni åkte hem så tidigt.. Men men det kommer ju fler tillfällen å grilla å ha trevligt..*S*
Ha det bäst.
Kram kram

Postat av: Mikailsina

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2009-10-07 @ 09:21:37
URL: http://mikailsina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback