Resfeber & Ångest!

Sitter på jobbet, har en märklig känsla av att jag inte vill vara här... jag vill att det ska vara  Torsdag kväll, Himlen är så där lagom ljus, perfekt för en konsert. Det regnar inte utan är lagom varmt och formen är på topp, förväntingarna skyhöga plus att fjärilarna i magen är vildare än någonsin.... Nice!

Jag har fått frågan om vad det var för butik jag köpt cykeln, svaret är Söder sport! kommer aldrig mer handla där i allfall! så är det!

Sen måste jag säga att jag är lite besviken... Jag har en del kompisar jag umgås med. en del mer en del mindre. Men det har vart en tendens att dom börjat sluta höra av sig. Men har liksom försökt säga nåt att man vill dom ska höra av sig men ICKE! det kan jag vara besviken på! jag tycker det är synd att det blir någon sorts envägs kommunikation för det vill man ju inte. Jag vet att jag har vart hyfsat tankspridd det senaste å jag vet inte ens varför... men det kommer bli bättre har jag lovat mig själv. Får se hur det går med det!

Sen är jag nervös för hur det ska bli på konserten, jag har aldrig haft ståplats innan och jag har heller aldrig stått längst fram utom en gång. På Anki Bagger någongång under det glada 90-talet... men det kan nog inte jämföras med Metallica?! men det jag undrar är ju om det kommer bli trångt? klarar man av det? kommer törsten att ta död på en? kommer jag klämmas till oigenkännlighet?
svar jag inte kommer veta förrens tidigast i morron natt..

Idag ska jag jobba heldag sedan drar jag direkt efter jobbet mot Sthlm,  så jag kommer därför inte uppdatera här förrens tidigast Söndag och då har jag förhoppningsvis en del bilder också från den stora händelsen... i allafall hoppas jag på det!!

Thats all folks!

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Magda

Hej hopp...undrar bara om jag e en utav dom som e dålig på att höra av sig ;)
Fan va kul jatt du ska på Metallica (e ganska avis).
Fika nån dag när du kommit tillbaka.
Kram kram// Magda

2007-07-11 @ 14:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback