Nu har jag äntligen yrat klart!

För min del som jobbade för Röda korset hela yran har det vart förvånansvärt lugnt måste jag säga. Jag är imponerad att folk inte skadar sig mer när det är så många på samma ställe och spriten flödar!
Klart att det har varit en del saker så helt fritt från händelser har det inte vart... men med tanke på hur många det va så bra jobbat säger jag!

För min del fick det ett litet tråkigt slut denna gången... Alla trodde jag skrikit mig hes men ICKE! jag har bara blivit tok förkyld så just nu så piper jag bara! Underligaste var att så många tyckte det var rätt skönt?! det fattar jag inte... haha

Man har lite tur också när man jobbar som jag gjorde. Man får liksom komma lite "backstage" så när jag skulle uträtta andra saker så har jag sprungit på en del mer eller mindre kända snubbar.

- Thomas Di Leva
- Timbaktu & Damn
- Martin Stenmark
- Sahara Hotnights

Plus att jag råkade stöta på en full Banarne på radisson som ville prata med mig. Synd att jag var så hes...

En annan sak jag inte förstår är hur stan blir så himla ren så fort?! om folk såg hur stan såg ut runt 4 i morse skulle ni bli imponerade över att det ser helt annat ut när man åker ner några timmar senare. Det är ju som om det aldrig hänt? hur det går till vet jag inte men imponerad är jag!

Jag försökte igår att göra en kompis glad, men jag tror att det blev mer plattfall än nåt bra... hon verkade inte tycka det var lika farligt som jag när jag messade henne senare men ändå. Jag tycker faktiskt hon är jättebra och förtjänar en eloge! så det så!

I fredags var jag och klippte mig igen... Jag sa till frisören sist när hon ville jag skulle börja använda fön att jag faktiskt är man och det går emot mina manliga gener att använda en sån där...  denna gången jag klippte mig gick hon ytterligare ett steg längre att sudda ut min manlighet... hon vill på fullaste allvar att jag skall använda platttång??? jag förstår det inte men jag ser resultatet som jag bara inte kan få till hemma... iofs så är hon proffs och jag tror att när jag nu vill ha min super snygga dunder frilla så får hon fixa det... ska se fall hon har någon jour telefon man kan få nr till fall man har en extrem "bad Hair day"!!
Här kommer frillan förresten!


Idag kommer Ella & Linda hem! det ska bli trevligt men jag kan ju inte pussa på Ella med den här halsen.. kanske hon blir sjuk stackarn å det vill jag inte!

Men men så har jag väntat på att en vän ska ringa man jag är nog bortglömd! jag kan iofs inte prata just nu ändå men inte ens ett sms man fått... Måste säga att jag är ganska besviken!!

Kram mina vänner!
Eder
Bengan

Kommentarer
Postat av: Zandra

Skitsnyggt!!!
Det blev ju hur bra som helst med håret...
Använd platt-tång du....
Hoppas ni har det bra hela familjen...
Många kramar från lilla mig....

2007-08-03 @ 13:02:46
Postat av: Sara

Jag blev ju glad, tack så mycket :-) Det var bara att jag har så svårt att ta åt mig av komplimanger. Men du är så snäll du... Ha en bra dag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback