Underligt!!

Det allra märkligste av saker inträffade idag. Jag fick ett sms från en arbetskompis som hade vart nere på sjukan hos läkaren, och det visade sig att jag var på löpsedeln till Aftonbladet här i Jämtland. Jag visste inte hur man ska reagera på det!! det känns bara underligt att inse att man var en av dom snubbarna på "löpet"? Så vad gjorde jag det första jag gjorde efter jobbet? jo åkte till ICA så klart för att få tag i en av dessa löpsedlar. Jag menar när kommer detta hända igen? mest troligt aldrig någonsin! så det är klart att det är en stor händelse! som väl är så förstog dom nog det på ICA så jag fick ta en direkt! Sjysst lirat säger jag!

vad har hänt mer? jo jag såg dokumentären på tv om dessa operationer! det verkar som om det finns dom som inte haft samma tur som jag.. men det visste jag redan. Jag har ju haft det jävligt lätt, kanske t o m för lätt! men det känns bra. jag kan både förstå och inte förstå dom som tvekar till att göra det. Men jag skulle gjort det direkt idag igen om jag haft valet. alltså om jag inte gjort den innan. men nu vet jag ju hur det är iofs.

Annars idag har vart en ganska lugn dag. man har jobbat på å inte gjort så mycket annat!

Yngsta grabben Simon är här idag.. härlig kille det där. Vet inte vad jag skulle gjort utan han egentligen. Av han får man alltid dom roligaste kommentarerna! Idag frågade jag han vad han ville ha när han fyller år för det är i helgen. Det visade sig att han  vill ha Star wars spelet till xbox men jag sa att han inte riktigt åldern inne med det där. Men kanske när han  var 7 tyckte han då så klart eftersom han fyller just 7! njae lite mer sa jag att han får bli. Då visste han inte vad han ville ha.. får nog spåna vidare med han imorron.

Ja  så mycket roligt har hänt idag... synes!

Kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback