Nice... nice.

Ja Lördag igen... jag kan tycka att dagarna går allt för fort. I allfall gör dom det på helgerna. Varför kan man inte få jobba 2 dagar i veckan å vara ledig 5? mycket roligare!

jag är så trött på att det enda man gör är jobba och när man inte gör det så ligger man utslagen i sängen eller soffan å undrar om det verkligen är så här livet ska se ut? jag tror ju inte det! jag är helt övertygad om att det måste finnas nåt bortom all denna ångest och frustration över min otillräcklighet!
 det måste finnas nåt sorts ork som man kan plocka fram när alla andra krafter är slut! en sorts
Nä-nu-jävlar-ska-du-inte-vara-trött-mer-din-idiot-ork.
Men det kanske inte finns nåt sånt, det kanske är ett av dom här knepen alla nötter som håller föredrag om livets goda... det är dom som trycker i oss lögner om att det faktiskt är rosenrött!! ingen annan i hela världen är trött för utom du ditt pucko!!! så vad ska du göra åt det? renovera ditt badrum? sätta in klinkers i hallen? eller kanske bygga ut garaget!! allt för att få det lite mer roligt i livet! Yehaaa.

Nää jag vet inte. Jag kan tycka föredrag är ganska bra men kan det verkligen vara så lätt som dom säger. Iofs tror inte jag att dom är gladare människor än resten av oss men det kan ju faktiskt vara så att dom kommit på knepet till evig lycka?! eller så är det helt enkelt så att varj snubbe får hitta sin egen väg till egen lycka. Jag menar vem säger att min väg är samma som min granne eller syster ska ta?

Igår var jag och Linda (min sambo om inte det framkommit) hos några vänner. Eller ja först bjöd vi dom på tacos å sedan kila vi hem till dom för att kolla schlager å Dricka ingen aning, för dom som inte vet så är ingen aning en drink med följande saker!
- Mortlad Lime
-Krossad (helst riven) is
- Farin socker
- Vanilj vodka
- Ginger ale!

Den är så jääävla god! så  det drack vi oss nästan redlösa på. nja inte riktigt men onyktra i allafall. Men det är trevligt! det är skönt att ibland bara komma iväg å få vara med folk som känner en!  det är nice. Och pär å Linda som dom vi var hos är ju himla trevliga. Men allt var nära på att sluta i katastrof. Jag glömde Limen? som om inte det räcker... när jag hade kommit tillbaka från att ha varit hemma å hade jag glömt ginger alen också? faaan vilken ångest! det finns inte ord som kan förklara hur snurrig jag var igår. redan innan spriten hade forsat genom mina ådror! huvva.

Jag är med på en  community här på nätet för folk som har eller vill eller ska göra en viktminskningsoperation. Där har jag nu lagt ut bilder på före å efter den här operationen, Jag tror inte själv jag insett hur det faktiskt har gått till eller hur jag ser ut? jag vet ju så klart att jag har gått ner i vikt, det är liksom svårt att missa med tanke på kläder å allt det där. Men ändå så finns det en viss konstig tanke om at man fortfarande är stor. Men jag vet ju nu efter att ha kollat miljarder gånger på bilderna är jag är ju liten. Jag ser ut som en benget t o m. Jag skull lätt kunna gå upp 10 kg mn ändå är jag livrädd för det!  det
kanske är så att man tror det är första steget till att bli den jag var innan! den som jag ALDRIG vill vara igen. Jag är ju å klart den jag är å det ändras inte av att man är större eller mindre och det är jag den första att hålla med om! Men denna bisarra lycka som infinner sig när man kan handla kläder i vanliga affärer är helt sjuk!! känslan att folk vänder sig om när dom ser en eller att dom bryr sig om vad man säger. Ja det är faktiskt så det är. Alla kanske inte har den insikten eller erfarenheterna men det hade inte jag heller tills efter jag gått ner. Då märker man skillnaden, den skillnaden man inte trodde fanns men som faktiskt fanns där!

Men nu ska jag ut snart å åka lite skoter och sen ska jag till byggmax! ska köpa några hyllor jag ska sätta upp snart. Så man får undan lite grejer. Eller så blir det omvänt!

Lite uppdateringar. Jag vart lite stressad sist jag skulle skriva så jag hann inte med allt. Det går inte att stressa ett geni heller!! hahah

Idag blev det inget byggmax. Det blev i allafall lite skoter. Har en kompis som jag nämnde här ovan som köpt en Ski-doo MXZ 800 RS, hyfsad skoter till att gå, vilket jävla as ärligt talat!! jag bara måste ha en skoter någongång annars vet jag inte vad jag gör! För folk längre neråt landet förstår jag att dom inte kan eller vet hur det känns men det är en fantastik känsla!! den går inte att beskriva helt enkelt!
det är precis som att åka motorcykel fast ännu bättre! appropå det. jag måste ta hoj kort snart! känner det varje sommar att det dra i tarmen! då blir det en Kawasaki ZZR 1300 stenhårt! sen blir det Europa semester för hela slanten! ska försöka få ihop ett gäng som kan tänkas vilja åka, kanske inte denna sommaren men någongång. Precis som jag nångång ska åka genom USA antingen med en Cadillac eller med en HD det spelar egentligen ingen roll vilket bara det blir av!

Annars i livet så har jag sett något konstigt! Sexinspektörerna! vad är det där för nåt?? hur kan folk frivilligt vara med i något liknande? jag hade hellre dött ärligt talat. Men alltså jag förstår grejern men varför visa det på tv? Jag skulle aldrig visa om jag nu hade suttit i köket å dragit i snabeln liksom??!! underligt värre...
Men det verkar ju som att dom blev nöjda vilket är huvudsaken egentligen! 

Ha det gott!
Peace love and understanding!
Bengan

Kommentarer
Postat av: Brageirmelin

Lovely site keep it i will be back that you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback