Fackligt möte!

ja då har man haft hand om sitt första fackliga möte idag då! det gick faktiskt förvånansvärt bra och jag är riktigt nöjd med resultatet måste jag säga. Det enda som vart lite trist var att vi inte hann klart riktigt och måste göra det igen snart. Men det är bra det. Då får man träna lite. Det är inte det lättaste att vara förtroendevald och det är tur att jag inte gör det själv får då vet jag inte alls hur bra det hade gått.. Camilla som är den andra förtroendevalda är ju en riktig klippa på det där med att snacka! bara fylla ut tomrum liksom... iofs är jag ju ganska välsignad med kraftig munläder också men ändå.

Vad har hänt mer?
Jo ångesten kom över mig precis nu.. Allra sista avsnittet av Livräddarna gick precis! så typiskt, så fort det kommer nåt kul på tv så går det så fort, innan man vet ordet av så är det slut? märkligt det där va?
men jag har ju fortfarande Heroes som jag kollar på så man får vara nöjd med det.. Hyfsat jävla bra serie det där!Vojne vojne!

Vad har jag gjort mer idag...hmm ja det är väl mest jobbet jag har vart på, vilket inte alls var dumt.. man är ju lite av en självutnämnd flowermaster på jobbet och idag fick jag en stor jävla jukka palm precis bredvid mig!! vart jag nöjd då.. JAPP det vart han så nu leker livet ordentligt faktiskt.

Och eftersom jag vart på möte så himla länge idag så blev det pizza till middag men det vart ju så där så klart. Det smakar på nåt konstigt sätt alltid bättre innan man köpt den? vet inte varför men så är det.

Simon minsta grabben som är 7 nästa månad ville komma hem idag, lite taskig tajming med tanke på möten å allt så vi sa det att han får komma imorron istället. Han var ju här igår också! himla rolig lite kille som jag uppskattar att vara med. han har världens absolut skönaste kommentarer till allt!
- pappa ska jag säga...
- mmm
- Nää ach jag kommer inte ihåg...
- ok Men du får säga till när du kommit på det! OK
- MMM
- Pappa ska jag säga....
- Ja..
- Jag är lite sugen på macka.

så kan det se ut.. Tex, men ibland så kommer han helt enkelt inte på det å det är OK det med.

Jo men visst... fick en låt önskad till mig på radion idag!! bara det liksom! Tackar för det...

Men nu jäklar ska jag hitta på nåt annat än att sitta här...

And thats the way the cookie crumbles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback