Ännu en vecka till ända!

ja denna veckan har ju visat sig vara allt annat än roligt! Men den slutade i allfall så bra som den kan sluta!
en liten gamersnight hos en jobbarkompis! vad kan man mer begära när det är tungt å trist än en bra vän och lite CS? ja jag vet inte! 
Jag skulle iofs kunna komma på nåt annat men det känns inte som om det hör hemma här riktigt!

annars idag så har jag snackat med chefen och sagt att allt är inte på topp just nu fall dom undrar om jag går i lite andra tankar eller nåt. Vilket dom tyckte var bra att jag sa till och förstog! det tackar man för!! det är som sagt inte alla som har så bra chefer som en annan! Ni är GULD värda!

Jag hade ett litet snack med en tjej på jobbet idag. en tjej som jag har jobbat ihop med dom senaste 6 åren.. hon såg på mig att jag var lessen för hon sa det att - Bengan hur är det med dig? du har alltid så länge jag känt dig haft den där gnistan i dina bruna fina ögon men nu är det borta? du ser så himla lessen ut? Ja sa jag å så fick jag förklara lite kort vad man vart med om sista veckan å då klarnade det för henne att allt kanske inte var så bra! Men det kommer vända. Hon sa också något mycket bra som jag tänker dela med mig av, som ett dagens visdoms ord typ... det var: Vi lever inte så länge här på jorden så varför ska vi gå runt och vara ledsna? kan man inte vara glad över det som man har och allt man får vara med om? och är man inte glad så får man göra så man blir det!
Mycket bra sagt!

annars så är det mest deppigt jag kan ´komma på att skriva om just nu så jag låter bli helt enkelt.

Back to gamers night!!

Over and out!
Bengan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback