Lite bättre

ja idag känns livet bra mycket roligare än igår. Jag har julfest på jobbet och spriten bara väntar på mig i kylskåpet.
Ska bli rätt skönt men jag ska ta det lugnt. Man vill inte bli helt borta och inte heller ha några roliga timmar i morgon bitti. Men det ska nog gå bra. har köpt lite Xider bara med rabarber och granatäpple. Har ni inte smakat denna läckerhet så tveka inte att prova!! den är grym!

I morgon ska jag upp tidigt för att gå på utbildning i Defibrillator med Röda Korset. Ska bli himla intressant då jag aldrig testat en sådan innan. Man får lära sig mycket nyttigt där!

Annars ska jag bara ta det soft i helgen. har bokat Simpe idag med till att ta han på bio. Bee movie eller vad den heter. Han har tur den gossen som nästan har folk som slåss om att få ta han på bio. hahah men så ska det vara tycker jag. Han är värd det!

Snart bär det av till Borås också. 2 veckor kvar bara och det kommer säkert gå rasande fort. ska bli kul att träffa alla vänner och släktingar igen. har inte ens träffatmin kusins lille Albin än så åjag får passa på när jag är nere.

Nää jobbet kallar!

ha de
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback