Julkonsert i Hammerdal!

ja ikväll va vi i Hammerdal och kollade på julkonsert med Bystämman gospel och gäst artist va Cyndee Peters. Hon va verkligen bra på att sjunga och få igång publiken.
Jag hann också med att snacka med Johanna och hennes mamma Åse. Det va trevligt! Gick även efter konserten och snackade med Johanna efter det när jag kom tillbaka till Linda och hennes mamma så stog det någon anna där... vilket skådespel.. Jag var tvungen att ta kort fort fort så det blev inte det bästa...

image134

Inte så illa, Jag kan säga att det visade sig att hon är näst intill löjligt förtjust i småbarn vilket syntes! Men oj oj va
trevlig hon va!!

Nu ska vi se på film och dricka Whiskey!

Ha de

Kram
Bengan


Kommentarer
Postat av: sofia

Hej!!

OJ va collt!!!

Lite avis *hihi*

Kram Sofia

2007-12-23 @ 10:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback