Jag är utskrattad!

Idag så följer Måndagens och tisdagens synder med mig. Det går inte att komma undan och alla som ser mig skrattar. Jag går som en 80- årig gubbe som skitigt på sig! Jag har ont i benen så jag kan inte lyfta dom utan jag hasar dom fram. Armarna kan jag inte än idag räta ut ordentligt utan dom ligger tätt mot kroppen som i mitella kan man säga.
 
Jag förstår inte idag hur jag kunde vara så dum å luras in i träningens värld... en värld som jag sett och vill ha vinsten av det men inte plågan! jag kan inte ha så här ont mer för då vet jag inte vart jag ska ta vägen!

Igår var det lite inhandling som stog på schemat till mor å Kents framkomst. Sen bar det av till rödön å kolla på bil med Joel. Han köpte den efter många om och men och det var en Subaru impreza. Inte den värsta man kan få tag i men bra fin!

Efter det åkte vi hem och kikade på film, drack kaffe å julmust samt intog oss lussebullar, mackor och negerbollar. Himla nice! mor skulle komma runt 00:30 men var hemma runt 01:00 sen ville dom ha macka å kaffe å lite sällskap så jag har sovit nästan 4 timmar i natt. Känns lite som man kan vara mör av det också men jag vet inte. det är det minsta bekymret nu faktiskt.

I eftermiddag middag med facket å sen hem till mamma!

Ha de
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback