Helvetet måste vara bättre än det här....

Den sista tiden har jag vart en bitter person. Jag försöker ta mig ur det å göra det bästa jag kan men det vill sig inte. Mest är jag bitter under tiden jag är på jobbet. Jag vet inte vad det är som gjort denna bitterhet eller varför den hänger sig kvar men bra är det inte!

När jag kommer hem är det bättre men inte helt bra. Jag har Ella och ibland Simpe som håller mig uppe i humöret och Linda. Tur är väl det...

Nu är snart julen här och julstämning har jag ännu inte fått nån fast det var lucia på tv idag.. skönt.. ju senare den kommer ju mindre less blir jag!

fortsätter hemma sen om jag orkar...

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du finns i våra tankar....
Vi bryr oss om dig och din familj...och du vet att jag aldrig är mer än ett telefon samtal bort...
Jag vet att jag sagt det förut men jag säger det igen...
Sköt om dig vännen!!
Många juliga kramar från Zandra..
(Fick du julstämning nu ;)...)

2007-12-13 @ 22:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback