Förbannad!

Idag är jag arg! kanske mer arg än jag borde.. och jag vet inte ens varför. Jag kanske är utbränd igen eller så är det bara en sån dag helt enkelt.

Idag ska vi få äran att jobba över.. på en Fredag?! vi ska lära oss konflikthantering å sånt på jobbet idag. Inte helt fel att kunna men lägga det på en Fredag? nja inte så värst impad över det men vad ska man göra.

Jag har också märkt till min stora fasa att jag inte skriver så bra på tangentbordet längre. Jag missar bokstäver och kastar om dom hej vilt. Underar vad det beror på?

det har stått mycket i tidningar nu om ICA å deras jävla köttfärs. Ingen ska inbilla mig att ingen annan gör det också... kan sätta pengar på att det inte finns ett enda vinstdrivande företag som slänger varor för flera tusen rätt i sjön! så är det bara. hade vem som helst av oss vanliga dödliga vart i deras sits hade vi gjort precis likadant...

Men som konsument kan jag tycka det är bedrövligt men samtidigt så går det faktiskt att kolla på varorna innan man tar hem dom. För det syns om det är för gammalt!

Men skulle jag vara den som råkar dö av för gammal köttfärs så må det vara hänt.. Who gives a shit!?

I helgen ska jag passa på att ta igen mig. Jag måste få sova mer timmar än det finns på denna helgen men det ska nog ordna sig. jag vill vara pigg till morsan å dom kommer om lite över en vecka. ska bli kul! ser fram emot det!

Men som vanligt kommer det säkert bli så att man försöker helt i onördan hålla sig uppe för att se ett program eller film som man helt glömt bort dagen efter. och vad är då nyttan? denna vecka har jag försökt att skita i allt det där å lagt mig i tid men det har inte funkat så bra. Måndags lyckades jag... men inte mer...

Vi ses å hörs mina vänner...

Bengan

Kommentarer
Postat av: Sara

Tusen tack för den jättefina kommentaren som du skrev på min blogg :-) Du har verkligen peppat mig i denna tid av is och kyla... Hoppas du får en bra helg med mycket vila och återhämtning. Stor Kram

Postat av: sofia

Hahacen av dessa ICA affärer som har varit på tapeten handlar jag dagligen i å vi har märk på köttet att det varigt dåligt, luktat konstigt. Så för ca tre månader sen så övergav vi ica när det gäller kött och har övergott till den lokala kötboden i stället!!!

Åh va arg du verkar vara i dag! ta det lungt tänk på nåt roligt!

hihih men det är ine lät jag vet!

det där med att sova JO HEJ va jag känner igen mig...inte många timmars sömn denna vecka inte:(

Kram /Sofia

2007-12-07 @ 18:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback