1:a Dagen - Hemkomsten.

Igår var som sagt första dagen hemma i Borås. Som sig bör så ska man försöka trycka in så mycket som möjligt när man är hemma, Det finns alltför många som vill träffa en när man är här för att man ska kunna vila.

Denna gången är dock anorlunda. Jag fann mig själv sittandes i soffan hemma hos morsan den mesta tiden av dagen faktiskt. Jag gnäller inte! det är skönt att bara finnas också.

Micke och hans tjej var här igår. Vi fikade å snackade lite om allt som hänt och lite sånt. Skulle bli någon spel kväll hos han i veckan, Guitar hero 3 och nåt annat spel. Ska bli riktigt kul!

Åkte med dom in till stan och under tiden jag väntade på bussen på vägen hem tog jag lite bilder på ett kallt vintersmyckat Borås. Om nu någon vill se? dom hade även vilket jag aldrig sett innan satt upp så man kan åka skridskor mitt inne i centrala stan?! värsta skridskobanan bara? underligt men bilder kommer på den när det är ljusare ute.

i allafall här är lite bilder.

Borås stadspark och ett hus vid sidan av stadsparken.

       

Micke och en liten bit av hans tjej.
   

Å nu kommer Sandhults kyrka... centrala byn sent ....sent igår.. Muhaa haaa ahaaa och Lukas i morse samt en bild som visar hur solen går upp utanför mors vardagsrums fönster

   

Tja så här mina vänner ser det ut i Borås just nu. Mer bilder kommer så klart och jag uppdaterar om det nu skulle hända nåt kul...

GOTT NYTT ÅR!!

Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback