Stolthet!

Detta inlägget handlar om stolthet, kanske inte bara andras utan vilka jag är stolt över!

Naturligtvis är jag stolt över mina barn, Christoffer, Cassandra, Simon och Ella. Det hoppas jag också framgår i inläggen jag gör! Dom gör mig alltid stolta och jag är tacksam för att dom finns och förgyller min dag!

Jag är fruktansvärt stolt över min mamma. Hon har sedan födslen varit handikappad men inte låtit det stoppa henne! Jag tror ingen kan be om en bättre mamma än henne och hon betyder fruktansvärt mycket för mig!

Jag är även stolt över min sambo Linda! som under dopet har tagit hand om det mesta och inte hetsat upp sig alls vid motgångar! hon har också stått ut i en vecka med mina släktingar! vilket ibland kan vara ganska krävande. Inte för att dom är släkt med mig utan för att det alltid är lite jobbigt att ha folk boende hos sig! plus att hon ser mina barn som sina. Hon särbehndlar ingen och alla är lika mycket värda! Och så klart så tar hon hand om Ella helt perfekt! vad mer kan man begära?!

Johanna

Blogg jonsy : Den smala lyckan, För exakt ett år sedan...

För dom som inte vet så är detta min tjej bästis Johanna. Jag och Johanna träffades efter vi gjort operationen för vi har gjort en likadan sådan.

Det är inte ett år sedan Johanna gjorde operationen men 1 år sedan karusellen för henne började. Jag är stolt över henne för att hon har kämpat! Hon har haft det lite jobbigt med att det inte gått så fort å så men det är på rät väg!

Jag vill att Johanna ska veta att jag är otroligt stolt för det du har gjort och gör! Jag är inte bara stolt över din prestation med vikten utan för att du sjunger så otroligt bra! och för att du är min vän!

Så samtliga upptagna här är personer jag är stolt över och beundrar. var och en på sitt sätt och ingen av dom vill jag vara utan för en sekund!

Puss & Kram till er alla
Bengan

Kommentarer
Postat av: Jonsy

ÅÅÅÅ vad rörd jag blir vännen! Stolt över dig med! det skall du veta... kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback