Jag har blivit utmanad!

Av Sara, tydligen ska man skriva ner åtta fakta/vanor som man har och sedan välja ut 8 andra personer som ska svara på det samma. Så jag börjar väl då...

 1, Jag är ruggigt noga med att kolla så att bilen/lägenheten är låst. Är jag inte säker så går jag/åker jag tillbaka för att kolla.

2, Likadant när jag ska lägga mig, jag måste veta att det är låst och allt avstängt det kan bli ibland upp till 3-4 vändor innan jag är klar.

3, Jag var enormt sprut rädd men jag kom på ett botemedel själv. Om jag blir blodgivare så kanjag ju omöjligt vara sprut rädd sen... och det hjälpte!!

4, Jag kan vara rädd för småkryp ibland, för av någon underlig anledning det skulle vara typ en tjej som är otroligt rädd och skriker så har jag inga problem alls med att ta bort dom? vet inte varför men det kanske är alfahanen i en... hahah

5, Jag har tydligen fått enligt min sambo en dålig vana att alltför ofta snacka nåt annat språk ibland. Som typ tyska, engelska eller finska.

6, Kan absolut inte leva utan min mobil! det går bara inte.

7, Jag har ett grymt ha begär! senaste tekniken gör mig mer pilsk än en brunstig älg tjur!

8, Efter operationen har jag blivit otroligt få fäng, jag spenderar mer tid vid spegeln än vad Linda gör!

Jag vet inte om detta var så himla roliga fakta men ändå sanna!

Bilder från Norge idag kommer sen

Jag utmanar:
Suss, Johanna, Magda, Siolia Sen vet jag inte mer....

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Suss

Jag lovar att besvara din utmaning! Dock inte just nu, för nu är det läggdags ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback