Helgens händelser

Ja i helgen så var man ju ut med syrran och Magda. Det vart inte så jätte roligt faktiskt... det kunde ha vart mycket roligare men ändå kul att visa syrran hur man går ut här i stan. jag skulle iofs hellre gått till nåt annat ställe men det blev inte så. Syrran är ju lite tråkig också med det där å sen så hade vi knappt några cash heller tyvärr. Så det fick bli det billigare alternativet helt enkelt.

I söndags var det den stora baksmälle dagen... faan va jag mådde dåligt och ska nog inte inta sådana mängder alkhol nåt mer. Det lönar sig dagen efter...

Vi har inte gjort så mycket annat... jag har grym ångest för helgen fortfarande och vet inte hur allt ska gå ihop. 65 pers på ett dop är för mycket kanske... men det ska bli kul samtidigt! men det är en hel del att stå i!

Och en hel del som ska bo hemma hos oss. Men jag ser fram emot det också. förutom dom stunder man ska utfodra alla. det kan bli tufft värre att få det att gå ihop! hahah
Men det löser sig alltid!

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Iamblogger

Great site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback